سلااااام دوست عزیزم خوش آمدی ...زندگی، ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشقزندگی، فهم نفهمیدنهاستزندگی، پنجرهای باز، به دنیای وجودتا که این پنجره باز است، جهانی با ماستآسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماستفرصت بازی این پنجره را دریابیمدر نبندیم به نور، در نبندیم به آرامش پر مهر نسیمپرده از ساحت دل برگیریمرو به این پنجره، با شوق، سلامی بکنیمزندگی، رسم پذیرایی از تقدیر استوزن خوشبختی من، وزن رضایتمندیستزندگی، شاید شعر پدرم بود که خواندچای مادر، که مرا گرم نمودنان خواهر، که به ماهیها دادزندگی شاید آن لبخندیست، که دریغش کردیمزندگی زمزمه پاک حیاتست، میان دو سکوتزندگی ، خاطره آمدن و رفتن ماستلحظه آمدن و رفتن ما، تنهاییستمن دلم میخواهدقدر این خاطره را دریابیم.(سهراب سپهری)» پروفايل مدير» تعداد بازديدها: » کاربر : Admin var xy = navigator.appVersion;xz = xy.substring(22,25);document.write("» مرورگر: ", navigator.appName,"<br>");document.write("» ورژن: ",xz,"<br>");document.write("» وضوح نمايش: ",screen.width," در ",screen.height,"پيکسل<br>");if (navigator.javaEnabled()) document.write("» جاوا: فعال<br>");else document.write("» جاوا: غير فعال")کد ِکج شدَنِ تَصآویرکداهنگ برای وبلاگ *بهشت کوچک* ازناوله *...ما را در سایت *بهشت کوچک* ازناوله * دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: سه شنبه 7 فروردين 1397 ساعت: 14:02
نوشته شده در پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ توسط Maryam GHasemi از دسته : | اسفند که به پایان راه می رسد دیگر بوی نم باران، بوی سبزه و گل، بوی عود و اسپند،بوی اسکناس های تا نخورده، بوی لباس های نو و بوی بهار را می شود،به خوبی احساس کرد. در این رهگذر وقتی به پنجشنبه آخر سال می رسیمیاد اهل قبور و چشم انتظاران جمعه آخر سال می افتیم، کسانیکه که دیگر در بین ما نیستندو در این روزهای بهاری، جایشان تا همیشه برایمان رنگ خزان دارد...(روحشان شاد و یادشان گرامی) *بهشت کوچک* ازناوله *...ما را در سایت *بهشت کوچک* ازناوله * دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: سه شنبه 7 فروردين 1397 ساعت: 14:02
سلااااام دوست عزیزم خوش آمدی ...زندگی، ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشقزندگی، فهم نفهمیدنهاستزندگی، پنجرهای باز، به دنیای وجودتا که این پنجره باز است، جهانی با ماستآسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماستفرصت بازی این پنجره را دریابیمدر نبندیم به نور، در نبندیم به آرامش پر مهر نسیمپرده از ساحت دل برگیریمرو به این پنجره، با شوق، سلامی بکنیمزندگی، رسم پذیرایی از تقدیر استوزن خوشبختی من، وزن رضایتمندیستزندگی، شاید شعر پدرم بود که خواندچای مادر، که مرا گرم نمودنان خواهر، که به ماهیها دادزندگی شاید آن لبخندیست، که دریغش کردیمزندگی زمزمه پاک حیاتست، میان دو سکوتزندگی ، خاطره آمدن و رفتن ماستلحظه آمدن و رفتن ما، تنهاییستمن دلم میخواهدقدر این خاطره را دریابیم.(سهراب سپهری)» پروفايل مدير» تعداد بازديدها: » کاربر : Admin var xy = navigator.appVersion;xz = xy.substring(22,25);document.write("» مرورگر: ", navigator.appName,"<br>");document.write("» ورژن: ",xz,"<br>");document.write("» وضوح نمايش: ",screen.width," در ",screen.height,"پيکسل<br>");if (navigator.javaEnabled()) document.write("» جاوا: فعال<br>");else document.write("» جاوا: غير فعال")کد ِکج شدَنِ تَصآویرکداهنگ برای وبلاگ *بهشت کوچک* ازناوله *...ما را در سایت *بهشت کوچک* ازناوله * دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: سه شنبه 7 فروردين 1397 ساعت: 14:02